Khamis, 14 April 2011

Pembelajaran Secara Online

Pelajar yang ingin membuat persediaan UPSR, PMR dan SPM perlukan pakej ini untuk menentukan kejayaan peperiksaan. Satu-satunya Sistem Pembelajaran Untuk Tahap 1 Hingga Tingkatan 5 Melalui Internet Yang Diperakui oleh PIBG Nasional Paling Menyerlah dan Paling Komprehensif.

Ramai pelajar yang telah berjaya mendapat keputusan cemerlang. Bacalah sebahagian kecil daripada testimoni pelanggan yang telah mengguna Pakej Pembelajaran Dan Penilaian Secara Online ini.

Berikut Testimoni Pelajar
"Pakej Tutor Online ini sangat bagus dan membina keyakinan saya untuk menghadapi UPSR. Saya dapat menguji kefahaman saya sebelum menjawab soalan pertandingan. Bahkan, saya berpeluang untuk belajar perkara baru menerusi pakej ini. Kadang kalasaya menggunakan nota dalam talian terdapat dalam pakej ini untukmengulangkaji pelajaran. Saya akan meminta ibubapa saya untuk melanggan pakej PMR pula selepas ini, itu sudah pasti."


Dhanya Laxhmi A/P Velapan
Sekolah Kebangsaan (P) Methodist 2, Melaka


----------------------------------------------------------------------------------------------------------

“Pakej Pembelajaran dan Penilaian Online Tutor.Com.My menyediakan banyak maklumat tambahan tentang subjek-subjek termasuk ribuan soalan latih tubi. Nota-notanya ringkas dan padat serta senang diingat. Soalan-soalan yang disediakan juga meliputi pelbagai topik/tajuk, termasuk ujian secara online. Ini banyak melatih pelajar-pelajar mahir dalam teknik-teknik menjawab sebagaimana yang dikehendaki oleh soalan ”

Muhammad Faisal Bin Maarif
Sekolah Kebangsaan Jelutong, Pt Raja, Batu Pahat, Johor
5A - UPSR 2007

Banyak kelebihan yang diberikan dan pakej istimewa ini semestinya lebih murah berbanding kelas tuisyen yang pernah anda sertai sebelum ini. Maklumat lanjut..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan