Rabu, 20 April 2011

Panduan Haji Dan Umrah Lengkap

Ibadah Haji merupakan rukun Islam ke-5 yang diwajibkan ke atas setiap umat Islam, manakala Ibadah Umrah pula adalah ibadah sunat yang sangat-sangat dituntut bagi sesiapa yang mampu. Justeru itu, penting bagi kita mendalami dan mempelajari ibadah ini agar ia mudah untuk dilaksanakan dan menepati kehendak syarak. Maka, persediaan yang secukupnya perlu disiapkan sebelum melaksanakan ibadah ini. Beberapa aspek penting yang berkaitan dengan ibadah ini perlu dititikberatkan. Ibadah ini memerlukan persediaan mental dan fizikal yang boleh memberikan impak positif terhadap syakhsiah dan ketenteraman jiwa seseorang muslim.

Ebook ini akan membantu, mendorong dan memimpin umat islam keseluruhannya agar membuka minda seluas-luasnya untuk menghapus segala pandangan dan kefahaman yang salah terhadap Ibadah Haji & Umrah. Ia menanam semangat dan keinginan yang tinggi untuk kita melaksanakannya dengan segera tanpa berlengah sebelum waktu melangkaui usia...dengan penuh rasa keinsafan dan taat kepada pencipta.

Kini, anda boleh menerokai kemanisan Ibadah Haji & Umrah melalui pendekatan yang menyeluruh, pendidikan dan motivasi serta pengetahan Bahasa Arab dalam satu pakej Edisi Eksklusif yang padat dengan tips dan informasi. Ebook Panduan Lengkap Haji & Umrah : Edisi Eksklusif ini akan menjadi panduan anda terutama yang begitu berminat untuk mempelajari ibadah ini secara mendalam dan telah menanam semangat yang kuat di dalam diri untuk melaksanakannya. Anda boleh mendapatkannya pada bila-bila masa sahaja, tak kira dimana sahaja anda berada.

Anda tidak perlu bersusah payah untuk pergi ke kedai-kedai buku, atau mengharungi jalanraya yang sesak untuk pergi menghadiri kursus-kursus semata-mata untuk mendapatkan ilmu yang sungguh berharga yang anda cari-cari selama ini.

Mudah sahaja sekiranya anda mempelajarinya melalui Ebook “PANDUAN LENGKAP HAJI & UMRAH : Edisi Eksklusif”. Maklumat lanjut...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan