Khamis, 28 April 2011

Buat Duit Dengan Blog : Adakah Innity Pilihan Terbaik Blogger?

Sekarang kalau kita tengok, cukup banyak blog-blog baru "tumbuh bak cendawan selepas hujan. Nampaknya semakin meriah dengan dunia blogging di Malaysia.

Nak buat blog tak susah mana sekarang, tapi ramai yang masih tak tahu bagaimana cara terbaik nak menjana pendapatan melalui blog. Tempoh hari saya terjumpa video di bawah ini di Youtube.



Video ini memaparkan bagaimana seorang blogger mampu memperolehi pendapatan sehingga RM5,000 sebulan. Ulang suara, 30 hari sahaja. Mak datuk. Tarik nafas saya dibuatnya. Yang buat duit sebanyak ini bukan daripada network yang biasa-biasa, tapi Innity tuuu....Ads Network yang saya boleh katakan jadi idaman ramai blogger di Malaysia, apatah lagi
nak menjana pendapatan daripadanya....

Selidik punya selidik, gerangan yang berjaya jana pendapatan selumayan begini memang saya kenal. Dahululah kan di forum Wang Cyber....lepas tu lama dah menghilang. Khairul Hakimi namanya. Tup-tup, sekarang ini beliau dah berjaya jana pendapatan yang lumayan dengan Innity...Musykil juga saya.

Terbaru, beliau telah menghasilkan produk membongkar teknik rahsia & formula bagaimana beliau berjaya menikmati pendapatan sebanyak RM5000 senulan (saya pun tak sangka). Anda lihatlah sendiri nilainya.....(tak terkata saya angkanya sebanyak itu)

http://www.kuasainnity.com/

Produk saudara Khairul Hakimi bernama Pakej Kuasa Innity. Saya rasa ini, panduan pertama di Malaysia yang menyentuh teknik buat duit dengan blog melalui ads company seperti Innity. lain-lain, beliau juga akan berkongsi tips & formula bagaimana anda boleh.....

- menghasilkan blog yang mesra pengiklan daripada big-big company,
- menarik trafik yang "berkualiti"
- teknik meningkatkan pendapatan dengan Innity
- banyak lagi....

Saya sendiri pun rasa teruja nak membaca Pakej Kuasa Innity...Kalau saya nak buat eksperimen sendiri, belajar sendiri tanpa "mentor", try and error sendiri semasa nak bangunkan blog saya nanti mungkin makan masa, duit habis lagi, hasilnya pun tak tahu macam mana....Jadi apabila fikir-fikir balik, ada baiknya saya belajar terus orang yang dah berjaya......macam saudara Khairul....

Kepada anda pun berminat nak tambah pendapatan di internet, bolehlah dapatkan Pakej Kuasa Innity sekarang...

innity,duit,seks,gambar bogel.video seks,anwar ibrahim,banner

Tiada ulasan:

Catat Ulasan