Sabtu, 30 April 2011

Merancang Majlis Perkahwinan Dengan 10 Langkah

Tahukah anda, 80% daripada perkahwinan di Malaysia nampak kurang seri dan sungguh biasa kerana kurang perancangan dan idea kreatif!

Apa khabar para bakal pengantin semua?

Adakah anda masih tertanya-tanya apa yang perlu dilakukan setelah perkataan keramat "KAHWIN" diucapkan? Tidak kiralah daripada mulut kekasih anda ataupun Ibu atau bakal Mak Mentua anda. Adakah anda akan lari dan memberikan banyak alasan? Atau fokus dan nekad meneruskan hajat di hati bagi mengelakkan kekasih anda terlepas di tangan orang lain? Semestinya anda bimbang mengenai:

  • Wang yang tidak mencukupi lebih-lebih lagi jika hantaran yang diminta berpuluh ribu

  • Di mana ingin bermula? Lebih-lebih lagi anda anak yang sulong dalam keluarga dan kebanyakan rakan-rakan belum mendirikan rumahtangga!

  • Kursus Kahwin? Ujian HIV?

  • Taktik lulus temuduga di pejabat Kadhi dengan gilang gemilang!!

  • Di mana nak dapatkan baju cantik? Katering bajet?

  • Bermacam-macam lagi hal yang boleh membuatkan anda jadi gila dan sibuk tak tentu hala!


Jelas sekali, majlis perkahwinan merupakan antara hari yang paling penting dalam hidup anda. Merancang impian seharusnya pengalaman menyeronokkan, mengembirakan, dan PALING penting, TIADA stress! Tetapi, realitinya jauh berbeza… anda akan rasa tertekan dengan 1001 perkara-perkara kecil yang SANGAT memeningkan semasa membuat perancangan ini.

Untuk pengetahuan anda, kebanyakan pasangan pengantin telah melakukan pelbagai kesilapan sewaktu merancang majlis. Mereka terlupa perkara-perkara kecil, membuat keputusan yang salah dan banyak perkara tidak diuruskan dengan baik. Apatah lagi anda tiada masa untuk mencari "bargain" di dalam mendapatkan katering, jurugambar dan mak andam!

Persoalannya, sanggupkah anda dimalukan di hadapan semua tetamu semasa majlis PALING bersejarah dalam hidup anda. Lebih malang lagi, anda akan menyesali peristiwa tersebut seumur hidup. Nauzubillah…!!

Tidakkah anda mahu melakukan APA SAHAJA untuk menghasilkan impresi yang terbaik kepada para tetamu? Sekaligus, memastikan semua perkara berjalan lancar dan diuruskan dengan sempurna?

JANGAN GUSAR! KAMI TELAH MEREALISASIKAN IMPIAN BERATUS PASANGAN PENGANTIN SEJAK TAHUN 2006 LAGI! Memperkenalkan..

Ebook Impian Pengantin

(10 langkah Bijak Merancang Majlis Perkahwinan) Maklumat Lanjut...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan