Isnin, 24 Januari 2011

Belajar Photoshop Dengan Pantas

Ramai di antara kita minat nak belajar edit-edit gambar, tapi tak tau di mana mahu bermula. Ada yang cuba-cuba edit guna Photoshop, tapi pasal tak pernah belajar cara guna dan tak menggunakan teknik yang betul, last-last gambar tak jadi lepas tu hilang terus minat nak belajar dan mendalami ilmu edit gambar guna Photoshop ni.

Mungkin ada yang rasa nak mengikuti kelas, seminar, bengkel atau kursus Photoshop. Tapi masa pula tiada. Yelah sibuk dengan kerja, anak bini dan kawan-kawan. Kena pula seminar tu dibuat pada hujung minggu. Aisehh.. nak gi shopping la...tengok wayang la..dating la..pegi Giant la, Tesco la, Maidin la.. Tu belum campur yuran bengkel seminar tu lagi. Biasanya kos RM200 ke atas. Yelah kena kira gak kos penganjur seminar sewa dewan, kos penceramah profesional semua tu.

Kini anda tidak perlu memikirkan masalah-masalah diatas lagi, kerana hari ini anda telah anda telah menemui tekni pembelajaran photoshop yang terbukti menjimatkan masa, kos dan tenaga.

Memperkenalkan...Rahsia Selamber Jer Photoshop, sebuah DVD tutorial pembelajaran teknik-teknik Photoshop yang disampaikan melalui format video yang jelas, terang, mudah difahami dan diyakini keberkesanannya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan