Selasa, 24 Januari 2012

Tips Mudah Lulus Pinjaman

Kerap kali saya ditanya adakah kesemua 14 buah rumah saya itu dibiayai oleh bank dan apabila saya katakan "YA", saya lihat satu kerutan di muka si penyoal.

Saya pasti bukan si penyoal sahaja yang hairan dengan jawapan saya malah anda yang sedang membaca tulisan ini turut kebingungan, apatah lagi sekiranya saya memberitahu yang jumlah keseluruhan instalment 14 buah rumah saya jauh melebihi slip gaji saya setiap bulan. "Biar betul?" hati kecil anda menyoal dan bagi menjawab persoalan tersebut, maka terhasillah ebook ke 4 saya ini bagi membuka mata anda yang ianya bukanlah sesuatu yang mustahil.

Saya telah rangkumkan 11 tips yang telah saya amalkan semenjak saya mula melabur dan selama 13 tahun, tips-tips tersebut tidak pernah menghampakan saya dan untuk itu, ingin saya kongsikan kesemuanya dengan anda pada harga serendah RM25. Semoga anda akan mendapat manafaat dari kesemua 11 tips tersebut.

Maklumat Lanjut

Tiada ulasan:

Catat Ulasan