Isnin, 28 Mac 2011

Teknik Pemasaran Affiliate Terkini

Affiliate adalah salah satu cara menjana pendapatan di internet yang paling mudah. Anda boleh menyertainya tanpa mengeluarkan sesen pun. Affiliate adalah satu sistem yang dipasang oleh pemilik laman web penjual yang merekrut agen-agen promoter untuk mempromosikan produk mereka.

Pendaftaran affiliate ini biasanya adalah percuma dan sesiapapun boleh menyertainya. Anda akan mendaftar sebagai agen affiliate dan mempromosikan produk penjual tadi di internet.

Selepas anda mendaftar sebagai agen affiliate, anda akan diberikan link affiliate anda (link id anda). Anda perlu menggunakan link tersebut untuk melakukan promosi. Hasil daripada promosi anda, anda akan diberi komisyen jika ada yang membeli daripada link affiliate anda.

Affiliate ini terbahagi kepada tiga yang utama iaitu affiliate berdasarkan downloader (PPL) dan juga affiliate berdasarkan jualan (PPS) dan juga affiliate berdasarkan klik (PPC).
1. Pay-Per-Sale – PPS (Dibayar berdasarkan jualan)
2. Pay-Per-Lead – PPL (dibayar berdasarkan download)
3. Pay-Per-Click (Dibayar berdasarkan klik)

Teknik-teknik pemasaran affiliate adalah satu teknik anjal dan sentiasa berubah-ubah mengikut cara pendekatan yang digunakan oleh seseorang Affiliate Marketer.

Untuk mendaftar affiliate taklah susah. Yang susahnya, nak dapatkan klik yang hasilkan jualan. Jadi sanggupkah anda untuk mengeluarkan duit bagi mendapatkan ilmu dan teknik-teknik terbaru di dalam pemasaran affiliate ?. Jangan terlalu berkira untuk mencari ilmu. Memperkenalkan Ebook Affiliate A+ yang akan mendedahkan kepada anda

  • 3 cara mengelakkan komisen affiliate anda dicuri dan cara ini tidak menggunakan software yang melecehkan anda tentang hal-hal teknikal.



  • Asas sebenar affiliate dan maklumat yang anda WAJIB tahu sebelum menyertai mana-mana program affiliate!



  • 3 cara mempromosikan link affiliate anda secara berkesan dan mampu menghasilkan jualan ribuan ringgit. Antara rahsia-rahsia Super Affiliate dalam mempromosikan produk affiliate. Jika anda mahu mengalahkan otai-otai yang hebat, sudah tentu anda perlu kuasai rahsia ini



  • 4 Kesilapan seorang affiliate sehinggakan promosi yang dilakukan tidak berjaya menghasilkan sebarang jualan. Mengapa?



  • Langkah-langkah awal yang perlu dilakukan oleh newbie dalam affiliate. Segala pelan tindakan telahpun saya sediakan supaya pembelajaran lebih mudah.



  • 6 pembongkaran secara besar-besaran rahsia Top Affiliate yang anda boleh gunakan dalam mempromosi produk affiliate tak kira di pasaran tempatan mahupun antarabangsa.



  • Cara-cara memilih niche yang menguntungkan dalam mempromosikan produk affiliate supaya kerja mempromosi anda membuahkan hasil yang lumayan.



  • Cara MUDAH untuk anda tingkatkan conversion anda dan langkah ini sememangnya mudah diikuti oleh anda walaupun newbie



  • Soaljawab mengenai affiliate yang bakal menjawab segala pertanyaan anda berkenaan affiliate dan secara tak langsung menghuraikan tentang "Apa yang perlu dilakukan untuk menjadi Top Affiliate serta 4 Angka seminggu"



  • Dan banyak lagi!


Dapatkan sekarang....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan