Sabtu, 16 Mac 2013

Tutorial Photoshop CS6

Video tutorial Photoshop CS6. Lebih mudah difahami. Langkah demi langkah pengenalan & penggunaan photoshop. Bermula dari asas & pertengahan sehingga lanjutan.

PENGENALAN: Asas & Fungsi-Fungsi Button Photoshop
BAB 1: Pelajari Tentang Tools
BAB 2: Pelajari Tentang Layer
BAB 3: Pelajari Tentang Text
BAB 4: Pelajari Tentang Colour
BAB 5: Pelajari Tentang Saving

BAHAGIAN LANJUTAN
BAB 1: Pelajari Tentang Masking
BAB 2: Pelajari Tentang Filter Effect
BAB 3: Pelajari Tentang Manipulation
BAB 4: Pelajari Tentang Special Effect

Melalui Pakej E-Book Video Tutorial Photoshop, anda juga..

  • Dapat mempelajari teknik asas dan advanced dalam penggunaan photoshop secara langkah demi langkah. Bermula dari peringkat asas dan pertengahan ke peringkat lanjutan. Ini dapat memastikan anda benar-benar memahami penggunaan photoshop.

  • Dapat memahami dengan mudah kerana Ebook dan video tutorial yang terkandung didalamnya adalah menggunakan bahasa melayu.

  • Dapat mengetahui setiap teknik-teknik rahsia dalam menjana pendapatan dari grafik. Teknik-teknik rahsia yang saya dedahkan adalah melalui pengalaman dan kajian saya selama berada didalam bidang ini. Oleh itu, sekiranya anda dapatkan Pakej E-Book Video Tutorial ini, banyak masa dan kos yang dapat anda jimatkan apabila menggunakannya. Anda cuma perlu ikut dan praktikkan sahaja.

  • Dapat menarik trafik ke produk dan perkhidmatan anda walaupun anda tidak mempunyai blog. Lagipun, teknik tarik trafik yang saya gunakan adalah medium percuma yang terdapat di internet.

  • Dapat update percuma untuk setiap edisi kemaskini Pakej E-Book Video Tutorial Photoshop. Anda tidak perlu keluarkan modal langsung untuk dapatkan edisi terbaru Pakej E-Book Video Tutorial Photoshop.

  • Dapat update terbaru secara berterusan daripada saya sendiri. Segala informasi terbaru berkaitan grafik dan cara menjana pendapatan darinya akan saya hantarkan kepada anda. Malah, update yang saya berikan adalah terhad dan istimewa kepada anda yang dapatkan Pakej E-Book Video Tutorial Photoshop sahaja.


Dapatkan Sekarang..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan