Khamis, 27 Disember 2012

Tip Menjadi Wanita Paling Bahagia Di Dunia Oleh Dr Aidh Al-Qarni



Buku ini sangat unik, semakin dalam dibaca semakin kita menyedari bahawa kita dapat lebih kebahagiaan dibanding pada hari ini.

Buku yang ditulis oleh Dr. Aidh al-Qarni ini mengandungi motivasi-motivasi serta pengajaran dikhaskan untuk wanita-wanita agar mereka dapat mencapai kebahagian hidup di dunia dan akhirat.

Permulaan mukaddimah menarik perhatian sesiapa saja terus membaca buku ini...salah satunya adalah::
Kepada semua wanita yang berduka: Berbahagialah dan bergembiralah dengan dekatnua pertolongan, penjagaan Allah, pahala yang besar dan pengampunan dosa-dosa...

Buku ini boleh menjadi teman setia para wanita kerana mempersembahkan kandungan-kandungan yang berupaya mengubat hati seorang wanita yang kedukaan, gundah gulana dan berada di dalam kekusutan.

Buku ini juga berupaya memujuk hati wanita yang selama ini mungkin terlalu berharapkan kepada orang sekelilingnya untuk menggembirakan hatinya padahal harapan tersebut hanya layak diberikan kepada Yang Maha Pencipta.

Download Ebook

[like-to-dl theme="blue" url="http://adf.ly/GZFvD" like_url="http://www.facebook.com/ebookmelayu" message="Click Like to Start Your Download!"]

Tiada ulasan:

Catat Ulasan