Sabtu, 15 Disember 2012

Tingkatkan Like Fanpage Anda Dengan Aplikasi FB

Bagaimana untuk dapatkan tingkatkan  LIKE Fanpage yang tinggi sebenarnya…??? Biasanya terdapat 3 cara utama untuk dapatkan ‘LIKE Fanpage’ dengan cepat tanpa bersusah payah iaitu :

1. Anda perlu jadi seorang seorang SELEBRITI atau PERSONALITI yang sangat terkenal. Persoalannya mampukah anda melakukannya…???

2. Gunakan sistem pengiklanan ‘fb ads’ yang mampu mencapai ke sasaran secara sangat meluas. Persoalannya mampukah anda menampung kosnya…???

3. Gunakan aplikasi facebook yang mampu menyebarkan pautan ‘fan page’ anda secara VIRAL kepada pengguna-penguna FB yang lain di serata dunia.

Sebenarnya teknik aplikasi fb secara viral ini merupakan satu fenomena baru dalam dunia pemasaran dan promosi menggunakan medium sosial. Anda tidak perlu bersusah payah mencari trafik satu demi satu kerana teknik tersebut akan bertindak secara ‘VIRAL’.

Penggunaannya juga sangat mudah. Tidak perlukan kemahiran yang tinggi dalam pemasaran. Anda hanya perlu gunakan sahaja skrip yang diberikan. Dapatkan sekarang Skrip ’Viral’ Untuk Dapatkan Puluhan Ribu ’LIKE’ Fan Page Anda Dalam Masa Yang Singkat. 

tingkatkan like fanpage

Tiada ulasan:

Catat Ulasan