Rabu, 26 Oktober 2011

Bina WebSite Sendiri Dengan Mudah

Kajian: Ramai orang gagal dalam internet kerana tidak dapat menguruskan laman web dengan betul

Itulah kebanyakkan yang terjadi jika kita tidak boleh menguruskan website sendiri. Website tidak dapat kemaskini dengan betul.
Akihirnya, gagal dalam perniagaan Internet.

Ya..Untuk berjaya. Kita mestilah mempunyai website sendiri yang diuruskan sendiri!!.

Masalah yang sering dihadapi

  • Macamana nak bina website, aku bukannya pandai komputer setakat buka tutup email bolehlah.

  • Upah bina website mahal, aku mana ada modal besar. Aku baru je nak cuba-cuba.

  • Takutlah nak cuba..Nanti dah ada website, tak ada orang masuk. .Aku buat website bukannya cantik pun.

  • Kalau buat website, nanti nak jual apa kat dalam website tu?

  • Ada ke orang nak beli kalau aku jual 'barang ni' kat website.

  • Nak kena belajari bahasa programming untuk bina website. Aku bukan orang IT.


Jika itu yang bermain di fikiran anda. Penyelesaiannya ada disini. Maklumat lanjut....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan