Ahad, 25 September 2011

Apa itu Keahlian WangCyber Premium ?

WC Premium adalah merupakan satu bentuk keahlian berbayar (Paid Membership) bagi website WangCyber.com. Di Wangcyber kini, terdapat 2 bentuk keahlian.

Ahli Biasa

Ini adalah keahlian biasa, pendaftaran sebagai ahli biasa adalah percuma. Jika anda masih belum menjadi ahli biasa forum WangCyber.com, sila klik disini untuk mendaftar secara PERCUMA. Sebagai ahli biasa, anda boleh menyertai forum WangCyber, bertukar-tukar pendapat, berbincang dan bergembira sesama ahli.

Ahli WC Premium

Ini adalah keahlian berbayar, sebagai ahli berbayar, anda memperolehi beberapa kelebihan seperti mempunyai akses ke ruangan forum yang eksklusif, dan juga mempunyai storan PM yang lebih besar. Untuk menjadi ahli premium, anda perlulah menjadi "ahli biasa" terlebih dahulu dan membayar sedikit yuran keahlian.

Apa Kelebihan Menjadi Ahli WC Premium?

Antara kelebihan serta manfaat yang diperolehi oleh ahli WC Premium ialah:-

  • Ruangan perbincangan yang ekslusif di forum wangcyber.com yang hanya boleh diakses oleh ahli-ahli WC Premium sahaja. Sudah tentunya, lebih banyak tips-tips serta rahsia-rahsia dalaman sesama ahli akan dikongsikan di dalam forum eksklusif ini.



  • Kotak Private Message (PM) yang lebih besar yang boleh memuatkan sehingga 1500 mesej. Amat sesuai untuk ahli yang banyak menjalankan urusan perniagaan di forum secara PM.



  • Pengiklan Topik PERCUMA! . Ya!.. Ahli-ahli WC Premium dibenarkan membuka topik di ruangan “Pengiklanan & Pemasaran” yang terdapat di dalam forum secara PERCUMA. Tiada yuran sebanyak USD2 dikenakan setiap kali ingin membuka topik iklan.



  • Diskaun 66% untuk topik sticky = hanya USD1 @ RM3 (harga asal RM9) untuk menjadikan topik iklan anda sticky selama seminggu.



  • Diskaun sebanyak 66% untuk pengiklanan banner, hanya USD2.30 @ RM7 sahaja untuk pengiklanan banner selama seminggu bagi ahli WC Premium.



  • Diskaun 70% untuk advertorial , hanya USD5 @ RM15 sahaja bagi setiap advertorial untuk ahli WC Premium.



  • Diskaun menarik bagi produk-produk keluaran ahli WC Premium yang lain.



  • Peluang-peluang JV yang lebih besar sesama ahli.


Untuk memudahkan anda memahami tentang manfaat yang akan diperolehi sebagai seorang ahli WC Premium, anda boleh teruskan klik dibawah ini...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan