Ahad, 26 Mei 2013

Software Untuk Tarik Trafik Yang Perlu Dimiliki Semua Blogger

software tarik trafik

Software  Untuk Tarik Trafik 

Saya pasti anda mempunyai blog anda sendiri dan tidak kisahlah apa pun tujuan blog anda tersebut samada untuk perniagaan, hiburan ataupun sekadar hobi dan lain-lain.

Sememangnya bukan mudah untuk memiliki pelawat untuk datang dan membaca apa yang kita tulis di blog kita. Tambah-tambah jika kita jarang promosikan blog kita tersebut kepada pasaran.

Membina blog ini seumpama membuka sebuah kedai. Jika orang tidak tahu akan kewujudan kedai tersebut mana mungkin ianya akan didatangi orang. Sama seperti blog anda.

Walaupun anda membina blog yang sepatutnya sangat-sangat memberi manfaat kepada orang ramai namun jika orang ramai tidak tahu akan kewujudannya mana mungkin orang ramai akan datang melawatinya.

Walaupun blog anda tersebut seperti blog syok sendiri - anda tulis sendiri - anda baca sendiri - tiada pelawat... namun tiba-tiba dalam masa yang singkat ribuan pelawat melawati Blog anda dan setiap hari beratus pelawat datang melawat blog anda.

Tapi semua ini tidak akan terjadi jika anda tidak bertindak memiliki perisian Refferer X Mini ini. Anda boleh dapatkannya di sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan