Khamis, 18 April 2013

Tafsir Mimpi Menurut Islam

Setiap manusia tidak lari dari bermimpi namun tidak ramai yang tahu maksud dan alamat yang tersirat di sebalik mimpi mereka. Jangan biarkan hidup kita berterusan diselubungi pertanyaan kerana mimpi-mimpi yang tidak diketahui maksudnya.

Sebenarnya mimpi bukan hanya sekadar mainan tidur tetapi mimpi juga memberi alamat atau petanda kepada seseorang tentang sesuatu perkara yang bakal terjadi di sekeliling mereka.

Justeru kita bukan sahaja boleh bersiap sedia malahan boleh berjaga-jaga dan merancang serta berdoa agar dihindari dari sesuatu perkara buruk yang tidak diingini terjadi kepada diri atau keluarga.

KAMUS TAFSIR MIMPI KAEDAH AL QURAN

Ebook Kamus Tafsir Mimpi Ditulis Berdasarkan Hasil penyelidikan dari Al-Quran,Hadis dan pengalaman orang-orang Soleh. Tepat, boleh dipercayai dan praktikal.

  • Ianya bebas dan suci murni dari ramalan, tahayul, khurafat dan bidaah serta unsur-unsur tilik nasib,khadam,jin dan astrologi (ilmu ramalan mengikut bintang)



  • Sangat Mudah dirujuk kerana disusun mengikut abjad seperti sebuah kamus dan senang difahami serta jelas demi menjawab segala persoalan berkaitan mimpi anda.



  • Jadikan ia rujukan dan petunjuk dalam membuat sebarang keputusan. Satu kaedah paling suci, benar dan bernas berpandukan wahyu ilahi.



  • Satu Khazanah Ilmu yang tidak patut dipersia-siakan. Dapatkan segera demi panduan hidup di masa depan.


Maklumat Lanjut..

kamus mimipi,tafsir mimpi,alqurqn

Tiada ulasan:

Catat Ulasan