Isnin, 15 Oktober 2012

Menulis Novel Dalam Masa Sebulan

Mengapa Memilih Untuk Menulis Novel?

Terus terang dikatakan bahawa pembaca lebih gemar untuk membaca novel berbanding buku-buku lain yang ada di pasaran kerana novel amat dekat dengan diri mereka. Hampir semua golongan masyarakat minat membaca novel-novel genre cinta, Islamik, misteri, fantasi dan sebagainya.

Oleh kerana ramai pembaca yang meminati novel-novel ini, jualan novel juga sangat laris dijual setiap bulan. Malahan jika penerbit novel bijak mengatur strategi pemasaran, novel anda pasti menjadi sebuah novel bestseller dan anda akan menjadi popular dan mempunyai jutaan peminat anda sendiri.

Menulis Novel Ini Menguntungkan?

Selain daripada mendapat kepuasan diri yang maksimum, menulis novel ini  turut menguntungkan penulis dalam masa yang panjang. Ini kerana setiap naskah novel yang terjual, anda akan menerima royalti mengikut perjanjian anda bersama penerbit novel. Jika ramai yang membeli novel anda, banyaklah anda akan menerima royalti tersebut.

Kini saya akan tunjukkan kepada anda bagaimanakah jalan sebenar untuk menjadi seorang penulis novel yang hebat hanya dalam masa 30 hari walaupun anda cuma menulis secara sambilan..Memperkenalkan Ebook Menulis Novel Dalam Masa 30 Hari..

menulis novel

Tiada ulasan:

Catat Ulasan